Activitat 1 – Jocs del bloc
A continuació hi teniu dos jocs que haureu d'imprimir per fer.ho a classe en parelles o individual. Quan hi acabeu, la vostra mestra us mostrarà la solució en el seu projector.
A) Troba les següents paraules en la sopa de lletres. Som-hi!
· Èric
· Tossa de Mar
· Villa vella.
· Íbers.
· Pirates.
· Atmetllers
F
|
J
|
O
|
M
|
B
|
F
|
D
|
J
|
K
|
M
|
L
|
B
|
F
|
J
|
L
|
A
|
H
|
N
|
U
|
Ñ
|
P
|
L
|
Z
|
A
|
S
|
T
|
R
|
N
|
I
|
S
|
V
|
T
|
O
|
S
|
S
|
A
|
D
|
E
|
M
|
A
|
R
|
E
|
S
|
J
|
O
|
L
|
H
|
I
|
E
|
T
|
T
|
N
|
H
|
D
|
Q
|
C
|
V
|
A
|
S
|
P
|
A
|
D
|
F
|
G
|
Q
|
M
|
Y
|
C
|
E
|
A
|
N
|
E
|
I
|
C
|
D
|
S
|
I
|
R
|
V
|
D
|
E
|
A
|
S
|
C
|
B
|
T
|
R
|
W
|
K
|
X
|
R
|
B
|
C
|
S
|
R
|
T
|
Y
|
J
|
L
|
T
|
S
|
I
|
P
|
U
|
Q
|
O
|
E
|
P
|
M
|
F
|
L
|
A
|
M
|
E
|
Q
|
F
|
C
|
L
|
Y
|
E
|
U
|
R
|
Y
|
Q
|
W
|
L
|
S
|
N
|
A
|
Z
|
C
|
M
|
Z
|
R
|
T
|
I
|
S
|
F
|
A
|
Z
|
E
|
W
|
X
|
K
|
L
|
O
|
X
|
G
|
D
|
N
|
M
|
D
|
R
|
P
|
I
|
R
|
A
|
T
|
E
|
S
|
I
|
T
|
B
|
Q
|
L
|
B
|
E
|
B
|
T
|
O
|
S
|
N
|
J
|
H
|
R
|
A
|
A
|
I
|
B
|
O
|
V
|
I
|
O
|
Q
|
L
|
U
|
E
|
D
|
R
|
F
|
X
|
Z
|
E
|
M
|
E
|
S
|
X
|
C
|
V
|
U
|
S
|
S
|
T
|
Ç
|
E
|
Z
|
A
|
S
|
B
|
G
|
A
|
V
|
I
|
L
|
A
|
V
|
E
|
L
|
L
|
A
|
P
|
L
|
X
|
N
|
E
|
B) Ajuda a l'Èric a escollir el camí correcte per arribar a Tossa:
Aquesta activitat tindrà una durada aproximada de 40 minuts.
Activitat 2 - Sortida pel poble
CONCURS FOTOGRÀFIC DE TOSSA.
Hola Nens i nenes! Pareu atenció a la següent aventura que us tinc preparada.Haureu de fer grups de 5 persones.Cada grup anirà acompanyat d'una mare o pare, per tal d'ajudar vos en aquesta sortida pel poble. El material que utilitzareu és:
- Càmera de fotografies.
- Mapa de la Vila.
Recordeu però, que el vostre acompanyant serà l'encarregat de les eines de treball.Què farem amb això? Sortireu pels carrers de Tossa i anireu fent fotos de tot el que aneu observant i us agradi. Es farà un màxim de 5 fotos, en una d'elles heu de sortir vosaltres a la imatge.
Bon dia! Som la Nidia Teys, Xenia Campos, Estefania Abatelli, Ester Casellas i Àfrica Garcia.
ResponderEliminarEns agradaria comentar-vos que aquestes activitats semblen dirigides a cicle infantil, són massa fàcils de respondre, a més a més no hi ha cap tipus d’aprenentatge envers als alumnes de tossa de Mar .
Un altre cosa important que hauríeu de canviar és l’estructura de les activitats, ja que cada activitat ha de constar d’uns objectius, ha de tenir les parts clarament diferenciades, heu de dir quines competències feu servir, quin tipus d’avaluació fareu servir, entre moltes altres coses.
Esperem que el nostre comentari us serveixi.
Fins aviat!!!!
Hola! Som la Sònia, la Mariona, en Frances i la Lorena. Les dues activitats que presenteu poden servir com a presentació del tema però faltaria alguna part en què els alumnes haguessin de reflexionar i intentar millorar el poble en la mesura que sigui possible. Tot i això, el conjunt del vostre bloc és molt correcte. A seguir treballant, bona feina!
ResponderEliminarBon dia! Som la Laura Gual, la Xènia Martí, la Noemí Masó i la Gemma Salavedra.
ResponderEliminarTrobem que les activitats són molt senzilles, però a la vegada són correctes i molt amenes. Estan ben explicades si és per cicle inicial, si no fos així, les seves resolucions haurien de mostrar una mica més de dificultat. Malgrat tot, estan ben pensades i presentades.
Esteu treballant molt, ànims!
Bona tarda noies!
ResponderEliminarSom l'Olga Vidal, l'Anna Rodríguez, la Rebeca Rubio i en Jesús Espinosa.
Considerem que són activitats entretingudes i adeqüades per grups d'infantil o inicial, tot i així creiem que hi falta aprenentatge del poble de Tossa i que els alumnes puguin aprofundir-ne els coneixments sobre aquest.
També s'hauria de fomentar més la reflecció, el diàleg i la cooperativitat. Tot i que el fet d'implicar les famílies en activitats escolars és molt positiu. Heu sapigut focalitzar les activitats de manera que fóssin motivadores per els nens i això és molt bo!
HEU FET BON TREBALL!